פיתוח אתרים ואפליקציות רשת

מי צריך אתר אינטרנט ולמה?

אתר אינטרנט הוא הכלי החזק ביותר שלך לתקשורת. אתר אינטרנט מעוצב הוא כלי שיווקי ומכירות רב עוצמה. ובימים אלה, לא מספיק רק להחזיק אתר - צריך לוודא שהוא מותאם למובייל, מותאם למנועי חיפוש וקל לעדכן. אתה צריך חברת עיצוב אתרים.

האתר שלך הוא הכלי החזק ביותר שלך בכל הקשור לשיווק העסק שלך. זה הדבר הראשון שאנשים רואים ויש לכך השפעה עצומה ביכולת לייצר יותר הכנסות. כן, איכות האתר שלך משפיעה על התוצאות.
אבל מה עושה אתר טוב? איך אתה יודע אם האתר שלך עובד בשבילך? עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בפיתוח אתרים, אנחנו יכולים לעזור. אנו ניצור אתר מושך את העין שיציג את העסק שלך עם מומחיות העיצוב והפיתוח שלנו.

אתר בעיצוב מקצועי, ידידותית לנייד ומותאם לכל מכשיר.

כסוכנות דיגיטלית בשירות מלא, אנו יכולים לעזור בכל ההיבטים של עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט וישומי רשת (אפליקציות, כן). זה כולל דברים כמו קידוד ותכנות… גם אם זה לא הקטע שלך. הצוות שלנו כאן כדי לעזור!
צור קשר

הנה הסיבות העיקריות שחשוב לעסק שלך להחזיק אתר אינטרנט:

אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת לייצג את העסק שלך, הצוות שלך והשירותים שאתה מציע. זה גם הכלי המושלם למשיכת לידים חדשים, המרתם ללקוחות ושימורם. בנוסף, זהו חלק מהותי מחוויית הקנייה המקוונת של רוב האנשים. האתרים שלנו נועדו לספק חוויה מרתקת ולבנות אמון עם המבקרים שלך.

אחת הסיבות העיקריות שאתה צריך שיהיה לך אתר אינטרנט לעסק שלך היא להגביר את האמינות של הארגון שלך. רוב הסיכויים שיש מספר ספקים המציעים שירות דומה לשלך. אחת הדרכים שבהן תוכל להתבלט היא באמצעות אתר אינטרנט שנראה טוב ומעביר מידע איכותי לצרכנים שלך.

סוגי האתרים הפופלארים בעולם (אנחנו בונים את כולם!) :

אתרי מסחר אלקטרוני – קנייה ומכירה באינטרנט.
כיום סיבה זו בהחלט תתפוס את מקומה בצמרת. עם יכולות טכניות טובות יותר להציג סחורות ושירותים וכן תשלומים מהירים ומאובטחים המאפשרים באמצעות האינטרנט, יותר ויותר אנשים מנצלים הזדמנויות סליקה און ליין.

צרכנים מתחילים בדרך כלל את מסע הקנייה שלהם עם מחקר והמלצות מעמיתים ומקשרים ברשתות חברתיות.
אז אם אתה לא נשאר תחרותי עם המתחרים שלך, אתה נותן לקונים סיבה לקנות ממותג אחר.

לעולם אל תציב שוב את השלט 'סגור לעסקים'.
אף אחד לא רוצה לעבוד בשלוש לפנות בוקר, אבל יש אנשים שאוהבים לעשות קניות אז. קיים אתר עסקי או חנות מסחר אלקטרוני פירושו שאתה יכול למכור מוצרים כל הזמן – לא רק בין 9 בבוקר ל-17:00

חנות מקוונת יכולה להיות עלייה דרמטית במכירות, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון לקוחות נוספים שאינם מוגבלים על ידי גיאוגרפיה. הנוכחות המקוונת שלך תומכת גם בקמפיינים שיווקיים , שירות לקוחות, בניית קשרי לקוחות, זיהוי מותג וכמעט כל מרכיב אחר בזרם ההכנסות .

שילוב האתר שלך עם כלי שיווק, כמו שיווק בדוא"ל , עוזר לך להגיע ללקוחות חדשים וליצור תנועה מתמדת.

מצגת עסקית – אתר תדמית.
סיבה נוספת הקשורה לפעילות מקצועית ולעידוד יותר ויותר אנשים להקים אתרים היא הצגת העסק שלהם, מה אופיו ונפחו אשר יהיו. זה יכול להיות כל דבר, החל אתר אינטרנט בן עמוד אחד ועד אתר תדמית עם 4-5 עמודים אינפורמטיבים.

בלוגים ואתרי תוכן.
רוצים לשתף מידע? אתר בסגנון מגזין או עיתון המספקים מידע עדכני ורלוונטי מאפשר לפתח קהילה נאמנה שיחד עם שיווק נכון תוכל למנף את קהל היעד שלך לרכישה של מוצרים משלימים ממך, אם זה קורסים, סדנאות ומוצרים שונים. תוכל גם להוסיף בלוגים עם דיונים ישירים, בדומה לפורומים וקבוצות בפייסבוק

אתר אינטרנט עבור ביטוי עצמי ותרגול.
לפעמים אנשים יוצרים את האתר במטרה לקבל פלטפורמה להבעת היצירתיות שלהם ולנסות מיומנויות מסוימות, כמו, למשל, כתיבה יצירתית. שוב, המורכבות והאיכות של אתרים אלו יכולים להיות שונים מאוד, ובכל זאת, הסיבה הבסיסית מאחוריהם היא ביטוי עצמי וצמיחה ואתר אינטרנט שבנוי טוב מספק פתרון אלגנטי גם לנישה זו.

אין ספק, רשימה זו אינה מלאה לחלוטין והיא נועדה על מנת לתת רק על כמה מהסיבות הפופולריות בעולם ליצירת אתרים.

לסיכום : בכל עבודת השיווק שלך, לא משנה אם העסק שלך פועל באופן מקוון או לא מקוון, צריכים לנבוע ולהוביל לדף אינטרנט משלך, מדהים ואינפורמטיבי שמאפשר לגולשים ליצור איתך קשר בקלות ולרכוש ממך שירותים ומוצרים.

החופש העיצובי המוחלט נותן לך הזדמנות להציג את המותג שלך בצורה ייחודית ולהציג את קולו ואישיותו.
  • נצל את הטכנולוגיות המודרניות העדכניות ביותר כדי לבנות חוויות אינטרנט מדהימות לכולם.

    -- הטכנולוגיה משתנה במהירות, פיתוח אתרים, המכונה גם פיתוח ישומי רשת, מתייחס למשימות הקשורות ליצירה, בנייה ותחזוקה של אתרים ויישומי אינטרנט הפועלים באינטרנט בדפדפן. זה עשוי לכלול גם עיצוב אתרים, תכנות אתרים וניהול מסדי נתונים. פיתוח אתרים קשור קשר הדוק לעבודת עיצוב התכונות והפונקציונליות של אפליקציות.

    - חשיבה יצירתית. אתרים מצליחים צריכים למשוך ולשמור על משתמשים, כמו גם להיות גלויים למנועי החיפוש. מפתחי האינטרנט שלנו מבטאים יצירתיות באופן שבו הם משלבים יחד חווית משתמש, אופטימיזציה למנועי חיפוש וגורמים אחרים המספקים לך אתר אינטרנט טוב!

    יתרונות של אתר אינטרנט על פני פרופילים ברשתות החברתיות:

    רוב האנשים לא סומכים על עסק בלי אתר אינטרנט טוב. דף נקי ומודרני שמתעדכן באופן שוטף ומופיע במנועי החיפוש מהווה דחיפה מיידית לאמינות. לקוחות פוטנציאליים יבטחו בך יותר ויהיה להם את כל המידע שהם צריכים במקום אחד. בעידן דיגיטלי, אנו מצפים שלעסקים תהיה נוכחות אינטרנטית.

    אפילו העסק או הארגון המקומי הקטן ביותר זקוק לאתר אינטרנט – מאתר פשוט של עמוד אחד עבור חנות ועד לאתר מלא שמותאם עבור קהל היעד שלך.

    אתרים מותאמים היטב יכולים לצוץ בעמוד הראשון של החיפוש בגוגל למשוך לקוחות חדשים שלא חיפשו במיוחד בשבילך אלא רק חקרו נושא. יש סיכוי הרבה יותר גדול שמישהו 'יתקל' באתר שלך מאשר פרופיל מדיה חברתית. כמו כן, ההשוואה ביניכם לבין כל עסק או הצעה מתחרים היא קלה יותר כאשר לכל הצדדים המעורבים יש אתר מקצועי ושלך פשוט טוב יותר.

    אם אתה משקיע בפרסום ממומן ב-Google Ads או ב-Facebook Ads, אתה יכול להפנות את התנועה ישירות לאתר שלך., ללידים שלך יהיו כל הפרטים לביצוע רכישה מושכלת, וקריאה לפעולה כדי להניע אותם. דפים עם טפסי קופצים מובנים והודעות דחיפה באינטרנט מעודדים את המבקרים באתר להישאר בקשר ולחזור.

    אתר אינטרנט נותן לך שליטה מלאה על המדיום.
    יש שני צדדים לסיבה הזו. הראשון הוא חופש הביטוי שלך באתר. אתה לא יכול להתאים אישית את הנוכחות שלך במדיה החברתית באותה מידה. כל הנכסים שלך צריכים להיות באותו פורמט כמו של כולם. אם אתה באמת רוצה להתבלט, אתר אינטרנט הוא התשובה.

    אתר אינטרנט יכול להיות המקום הראשון שבו לקוחות פוטנציאליים מתקשרים איתך ולומדים על העסק שלך, זה יכול להיות גם המקום שבו הם נוחתים אחרון במטרה לבצע רכישה, כי הם הופנו ממייל, מודעת פייסבוק או פוסט באינסטגרם.

    הדגשים בבניית אתר אינטרנט:

    ראשית צור תוכנית.
    לפני הנחת עט על נייר או ידיים למקלדת, חיוני ליצור תחילה קשר עם צוותים ואנשי צוות ברחבי הארגון שלך כדי לפתח תוכנית לאתר שלך.

    הנה כמה שאלות שכדאי לשקול לפני טיוטת האתר הראשונה שלך:

    מה המטרה של האתר שלך?
    מי הקהל שלך ומה אתה רוצה שהוא יעשה באתר שלך?
    איזה סוג אתר אתה בונה? (למשל מידע בסיסי, חברות, חנות מקוונת)
    איזה תוכן אתה שואף לפרסם ובאיזה נפח?
    מה המטרה של התוכן הזה?
    כיצד תבנה את האתר שלך לחוויית הניווט הטובה ביותר?
    מה התקציב שלך?

    כמו כן לפני שמפתחים אתר אינטרנט פעם אחת צריך לזכור כמה היבטים כמו:

    מה לשים באתר?
    מי יארח אותו?
    איך להפוך את זה לאינטראקטיבי?
    באיזו פלטפורמה לבניית אתרים לבחור?
    כיצד ליצור אתר אינטרנט ידידותי למנועי חיפוש?
    כיצד לאבטח את קוד המקור ואבטחה ברמה גבוהה?
    האם עיצוב האתר זהה בדפדפנים שונים ובמכשירים שונים?
    האם תפריטי הניווט יהיו קלים לשימוש?
    האם האתר נטען בצורה מהירה?
    באיזו קלות מבקרים ימצאו פרטים חשובים ספציפיים לאתר האינטרנט?
    מה הניסיון המקצועי ותיק העבודות שלך צוות הפיתוח שבחרת עבור האתר החדש שלך?שיש לעסק שלך.

    מעבר לכך, אתר אינטרנט משלך מאפשר לך ליצור כתובת דוא"ל ממותגת (למשל oran@yoursite.com) אשר מוסיפה רמה של מקצועיות לכל ההתכתבות שלך, במיוחד אם השתמשת בכתובת דוא"ל אישית כדי לנהל עסקים עד עכשיו . בנוסף, חלק מהכלים לשיווק בדוא"ל אינם מאפשרים יותר למשתמשים לשלוח מיילים מכתובות אישיות. המשמעות היא שאם אתה רוצה לנצל את הכוח של שיווק בדוא"ל , תצטרך חשבון דוא"ל עסקי.

    האתר שלך יכול למשוך לקוחות חדשים דרך גוגל
    אולי אתה מרוצה מהגודל הנוכחי של העסק שלך, אבל כל חברה חווה תחלופה של לקוחות. כדי לעודד הצלחה מתמשכת, עליך למשוך לקוחות חדשים, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להפוך את עצמך לגלוי יותר בגוגל. רשתות מדיה חברתית מתווספות לאינדקס בגוגל, וניתן למצוא פוסטים במדיה חברתית במנוע החיפוש, אבל אתר אינטרנט נותן לך גישה לכלים ואסטרטגיות רבות נוספות לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). וקידום אתרים הוא המפתח להופעת העסק שלך בעמוד הראשון של גוגל.

    הביטוי "אופטימיזציה למנועי חיפוש" עשוי להיות מאיים, אבל בפועל, זה די פשוט. אתה מזין מילים וביטויים הקשורים לעסק שלך לתוך כלי מחקר מילות מפתח , מבין אילו מהן מקבלות את מירב התנועה בגוגל, ואז בונה את התוכן שלך סביב הביטויים האלה. ככלל, כל פיסת תוכן צריכה להיות ממוקדת במילת מפתח אחרת, כך שככל שרשימת התוכן שלך תגדל, האתר שלך יוכל לדרג עבור מילות מפתח נוספות.

    ללא אתר, העסק שלך בלתי נראה לאנשים האלה. ככל שהאנושות מתקדמת דיגיטלית, העסק שלך יהפוך לבלתי נראה לכולם אלא אם תשקיע באתר אינטרנט.

    אז כדי להישאר תחרותי בעולם הדיגיטלי הזה, העסק שלך צריך להיות אתר.האם אתה באמת צריך אתר אינטרנט?
    התשובה היא כן. אין הרבה עסקים שיכולים לשרוד ללא נוכחות באינטרנט ואין סיבה שלא יהיה אתר אינטרנט. אתר האינטרנט של החברה שלך יכול להיות כלי שיווקי יעיל ביותר שיכול להיות מאוד חסכוני. יש לא מעט יתרונות, ומעט מאוד חסרונות.

    חששות ושאלות נפוצות לגבי אתרי אינטרנט לעסקים קטנים?
    זה טבעי שיהיו לך שאלות וחששות לגבי הקמת אתר אינטרנט. עלות היא עלות שכיחה. מעבר לתשלום מראש לעיצוב האתר, העלויות השוטפות יכולות להיות מינימליות. ובהתחשב ביתרונות ארוכי הטווח שהאתר יספק, העלות לאתר 'שעושה את העבודה' צריכה להיות שווה את זה.

    חששות אחרים נוגעים לעתים קרובות לעסק שאינו מכוון לסליקה באינטרנט. התשובה לחששות הללו היא שאתר עסקי יכול לספק עוד כל כך הרבה יתרונות. ביסוס אמון, חיזוק המותג שלך, יצירת קשרי לקוחות טובים יותר, וליידע קבוצה רחבה יותר של אנשים על היכולות של העסק שלך הם כולם יתרונות מרכזיים.

    דאגה שכיחה נוספת היא שאין לך הרבה תוכן להוסיף לעדכונים תכופים או שאין לך זמן לכתוב בלוג. התשובה הקצרה היא שאתה לא צריך. בטח, יותר פעילות ותוכן מרענן לעתים קרובות יכולים ליצור עניין רב יותר, אבל כל נוכחות באינטרנט כנראה טובה מאף אחת. ברגע שיש לך אתר בסיסי, אתה תמיד יכול להוסיף לו, ככל שהעסק והמשאבים שלך גדלים.

    בעולם העצום והעכור של השיווק הדיגיטלי, המשחק מתחיל באתר אינטרנט. לאחר שהמידע המלא שלך מקוון, זה מקל על אנשים להשוות את המוצר שלך ולהשאיר ביקורות, מה שמקבל ממך משוב ומוביל לעסקים נוספים ומעורבות עם לקוחות. אתה יכול לפרסם הצעות קידום מכירות באינטרנט, ולחסוך כסף שהושקע בפרסום פרסומות יקרות. עם קצת מאמץ, אתה יכול לקחת את זה רחוק יותר וליצור דפי מדיה חברתית מקושרים לאתר שלך שיביאו יותר תנועה לאתר שלך, ובכך להגביר את המודעות למותג שלך. עם זאת, זה לא יביא אותך לשום מקום אם יש לך דף מדיה חברתית ואתה חושב שהוא יספיק במקום אתר אינטרנט.

     

    יצירת לידים
    אתר אינטרנט יכול לעזור לך להמיר אנשים ללקוחות משלמים באמצעות יצירת לידים אסטרטגיים . על ידי השארת קופונים והצעות דוא"ל למילוי המבקרים באתר, אתה מקבל רשימה של אנשים שירצו לדעת יותר על מה שיש לעסק שלך להציע. קבל להם את מה שהם צריכים, השתמש בקשר הזה איתם כדי לגלות מה הם דורשים כדי שתוכל למלא את החסר ולגרום להם לקנות ממך בסופו של דבר. על ידי יצירת תוכן שמעניין אנשים או עונה על שאלות שהם באים לשאול באינטרנט, תוכן האתר שלך יכול להפנות את התנועה של אנשים ממנועי חיפוש פופולריים לאתר שלך.

    שירות לקוחות
    אתר אינטרנט פתוח ופועל 24 שעות כאשר החנות הפיזית לא. רשימה מעודכנת של שאלות נפוצות באתר, מדריכים ומדריכי הוראות המגיעים כקבצי PDF או כמאמר באתר, חייבים להיות זמינים באתר שלך על מנת שגולשים יכולו לקבל גישה לסיוע מהיר כאשר הם צריכים זאת.

    אתר אינטרנט הוא כלי מועיל, אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח מוניטין מקוון, בין אם אתה יזם, מחפש עבודה, אמן או סופר. זה לא קשה ליצור אתר משלך; יש תבניות וכלים להעלאת אחד באינטרנט במהירות. הסיבות לכך הן רבות ולהלן חלקן:

    1. אתר מציג באופן מיידי עבודה או כישרון
    2. פוטנציאל התעסוקה שלך עשוי לגדול
    3. קדם מוצרים ושירותים למיליוני אנשים ברחבי העולם.
    4. הרשים לקוחות פוטנציאליים עם הידע שלך.
    5. התחרו עם עסקים גדולים יותר בשוק שלכם.
    6. אסוף רווחים מהשירותים שאתה מספק.
    7. צור קשר עם לקוחות, אמוד את שביעות הרצון שלהם ועזור לענות על הצרכים שלהם.אתר אינטרנט הוא אחת הדרכים הזולות ביותר ליישם תמיכת לקוחות. הוספת דף שאלות נפוצות לתוכן שלך תעניק ללקוחות שלך תובנות שלא היו להם קודם לכן. אתה יכול גם לשלב מערכת כרטוס שמפשטת את תהליך התמיכה. לכל הפחות, צור טופס יצירת קשר כדי שלקוחות יוכלו ליצור קשר מכל סיבה שהיא.

    ניתן להרחיב את הידע
    תוכן הוא עדיין היבט חשוב בכל אתר אינטרנט. הוספת תוכן מעולה פירושה שאתה עשוי לכתוב על נושאים לא מוכרים, וזה יעיל ללמידה. הכתיבה מספקת הזדמנות לעשות מחקר. לכן אתה יכול ללמוד הרבה על נושאי נישה. יצירת אתר מאפשרת לך למנף אסטרטגיה שמחזקת למידה לכל החיים.

    אתה יכול להגביר את היצירתיות
    יצירת אתר משלך עוזרת לבטא ולעורר יצירתיות. מנהל האתר עשוי להתחייב להעלות כמות מסוימת של תוכן בכל שבוע או חודש, או להיות פרודוקטיבי יותר. זה כך עבור סופרים, ציירים, מוזיקאים וכל סוג אחר של אמן. יצירת אמנות הופכת לחלק מפיתוח האתר, ולהיפך.

    אתה יכול לגדול ולקדם את הבלוג שלך
    אתר אינטרנט הוא המדיום המושלם לשילוב בלוג. אם התבנית תומכת בעדכונים תכופים, ניתן להוסיף רשומות בבלוג ישירות. ספק קישור ישיר לבלוג חיצוני, והמבקרים שלך עשויים לקבל השראה ממה שיש לך לומר. וורדפרס, למשל, נמנעת מהדילמה של איך ליצור אתר משלך מכיוון שהיא מספקת מקום להקמת הבלוג שלך, עם ערכות נושא ותוספים. בלוג משלך יאפשר גם:

    המידע שאתה מפרסם באינטרנט יכול לעזור לאחרים, בין אם אתה מבקר מוסד או ספר. קידום תחביב יכול לעזור לך להתחבר גם לאחרים. בניית אתר משלך עוזרת ליצור קשרים ולחשוף את תחומי העניין והתובנות שלך לשאר העולם.

    אנשים יכולים לראות את הרעיונות שלך בכל עת
    עם אתר אינטרנט, אתה לא צריך לבקר במשרד כדי להעביר את תיק העבודות שלך. אין צורך להתקשר למישהו ולפגוש אותו בזמן מסוים. המידע זמין כל היום והלילה, בכל ימות השבוע. כל מה שתוסיף לאתר משמש כפרסום קבוע.

    יש לך עסק ללא אתר אינטרנט?
    אנו מבינים את הסיבות מדוע אתה עלול להתנגד לבנות אחד עבור העסק שלך: "אני לא מתמצא בטכנולוגיה", "הם יקרים מדי", "אין לי זמן", או "יש לי מספיק עסקים ו אני לא צריך אחד". המציאות היא, שאתה לא צריך להיות בעל ידע טכנולוגי, רכישת אתר מקצועי לעסק שלך יכולה להיות זולה וקלה, וכדי להפוך את זה לפשוט יותר עבורך - חוסר אתר אינטרנט עולה לך זמן וכסף.
    זה יכול להיות מאוד חסכוני. אתרי אינטרנט מציעים החזר טוב יותר על ההשקעה מכל צורת פרסום אחרת . אם אתה מתכנן לשווק את העסק שלך, אתר אינטרנט צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך.
    בין אם אתה סוחר במיילים, מקבל שיחות או שולח הצעות - תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים לוקחת זמן. האתר שלך יכול לחסוך לך זמן זה על ידי מתן תשובות לשאלות ובירורים נפוצים של לקוחות. מה זה אומר עבורך? אתה יכול להתרכז בשיווק והגדלת העסק שלך

    בנוסף, אייקונים חברתיים המקשרים לפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופלטפורמות רשת אחרות הופכים את שיתוף התוכן שלך לקל יותר עבור המבקרים שלך שאוהבים את מה שהם רואים.

    אנו חברה מיוחדת לעיצוב ופיתוח אתרים העובדת עם יזמים, חברות סטאראפ ועסקים מובלים. אנו עושים הכל, החל מאסטרטגיה עסקית וכלה בניהול מדיה חברתית וניהול כל הנכסים הדיגיטלים בארגון.

צור קשר
מלא את הפרטים בטופס ושלח