בנייה והקמת צ'אט בוט בוואטסאפ

שימוש חכם בבוט וואטסאפ יכול לעורר עניין אצל הלקוח, להציע לו מוצרים רצויים לעזור לו לבחור גודל צבע ואפילו משלוח, לעקוב אחרי אספקת ההזמנה שלו ובמקרה הצורך אפילו לבקש ממנו באופן אוטומטי משוב על השירות. סוג כזה של קשר אמין ומהיר המתפתח בינך לבין הלקוחות שלכם מתורגם הלכה למעשה ללקוחות מרוצים והופך את הלקוחות המשלמים שלך גם ללקוחות ממליצים שלך, דבר שבדרך כלל מגדיל מיידית את התנועה לבית העסק.

פנו ללקוחות שלכם  שטרם השלימו רכישה כדי לבצע אוטומציה של כל אינטראקציה עסקית שחוזרת על עצמה מול מתעניינים ללא התערבות אנושית.
עם WhatsApp Chatbot, עסקים יכולים לייצר לידים, להשיג לקוחות, לטפל בהזמנות ולספק שירות לקוחות הכל 'בטייס אוטומטי'. בוטים הם הדבר הגדול הבא בעולם הטכנולוגיה כעת. הרבה עסקים בוחנים כעת כיצד הם יכולים להשתמש בבוטים כדי להפוך את התהליך העסקי שלהם לאוטומטי ולהפוך את חייהם לקלים יותר. עם WhatsApp Chatbot, אתה יכול להפוך את כל האינטראקציות העסקיות שלך עם לקוחות לאוטומטיות מבלי להעסיק עובד אחד או אפילו פרילנסר.

אנו מציעים צ'טבוטים למגוון רחב של מקרי שימוש, כגון תמיכת לקוחות, יצירת לידים וגיוס לקוחות.

בקצרה על WhatsApp Chatbots
עבודה עם צ'אטבוטים יכולה להקל על חייך ולחסוך לך זמן. הצאט בוט עוזר לייצר לידים למלא בקשות לקוחות ולהצמיח את החברה שלך ליעדים חדשים

5 סיבות טובות לשפר רווחיות עם צאט בוט לוואטסאפ:

  1. WhatsApp היא אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים (יותר משתמשים מבאינסטגרם ולינקדאין ביחד.).
  2. שיעור הפתיחה של הודעות דוא"ל עומד על אחוזים בודדים, 30% נחשב לנתון מעולה  (וזאת בהנחה שאתה עושה עבודה בסדר) לעומת זאת שיעור הפתיחה של הודעות טקסט עומד על 98%(!), דבר שמגדיל באופן משמעותי את התנועה שלך אל העסק.
  3. כמו כן תוכל גם להגדיר תסריטי שיחה אוטומטים ולייצר הודעות מותאמות אישית  עבור כל שלב בהתקשורת מול הלקוח, לענות על שאלות נפוצות, לשפר את זמן התגובה וכל זאת מבלי להזדקק לנציג אנושי.
  4. צאט בוט העונה על שאילתות הקשורות לאישור הזמנה, מעקב , ביטוח, החזר כספים וכו' מפנה את הזמן שלך ושל העובדים להתמקד בהגדלת ושיפור העסק ואף מעניקה ללקוח שלך מידע מותאם אישי אמין וזמין מיידית הפועל 24/7.
  5. הגרסה החדשה של הצאט בוטים בווטאסאפ כבר תומכים באלמנטים עשירים שיעזרו לך לספק חווית שירות מדהימה ללקוחות הקצה שלך , מעבר להודעות קוליות תוכל לשלוח אליהם (הכל אוטומטי, כן) .
    מדיה: תמונות וסרטונים של המוצרים והשירותים שלך.
    מיקום: את המיקום שלך ו/או של העסק שלך.
    קבצים וgifים : מסמכים, קבצי PDF, זה יכול להיות הוראות הדרכה, הרכבה, תעודת שירות או אחריות, ממש לא משנה, תוכל גם (אם תרצה) לשלוח אפילו הודעות קוליות באופן אוטומטי.

תוכל אפילו לשלוח לכולם הודעות על מוצרים חדשים או לבקש מהם להשאיר משוב על מוצר או שירות שרכשו לאחרונה.
הזמינות המיידית והמקצועית כבוט שבנוי בתוך פלטפורמת הוואטסאפ את הקשר והאמון עם הקהל שלך משפרת עבורך את שורת הרווח ומטפחת עבורך קהל חוזר ונאמן למותג שלך.

אנו מציעים צ'אט בוט בוואטסאפ שיעזור להשיג יותר לקוחות ולייצר יותר לידים לעסק שלכם.
  • מי צריך בכלל צ'אט בוט לוואטסאפ?

    צ'אטבוט של WhatsApp (נקרא גם 'בוט WhatsApp') הינה אפליקצית רשת  שנועדה בעיקר לענות באופן אוטומטי על שאלות לקוחות לגבי המוצרים והשירותים שלך, לשתף תוכן ולשלוח הודעות לגבי הזמנות, תשלומים, אספקה וכו'.
    התקשורת עשירה ומתקיימת גם בצורת הודעה טקסט, תמונה, כפתורים או אפילו סרטון אן שיחת וידאו, הכל כדי לעזור ללקוחות שלך בזמן אמת.

    כיום ישנם אפשריות רבות לגולשים ליצור איתך קשר, יכול להיות דרך הדואר האלקטרוני, שיחת טלפון, הודעת SMS, הודעה במסנג’ר ועוד, יחד עם זאת נדמה שכולנו כבר יודעים שהכי קל פשוט ונוח לנהל את התקשורת בוואטסאפ.

    ובכן, הרוב המוחלט של הקהל, למעשה גם אצלנו, אנחנו מעדיפים העברת הודעות על פני מיילים או שיחות טלפון, כיון וואטסאפ מציעה יותר מ 2 מילארד משתמשים ב 180 מדינות שלכולם באופן תאורטי ומעשי אני יכול לשלוח הודעת וואטסאפ מיידית.

    בינתיים, יותר יותר עסקים מדווחים כי שילוב של צ'אט בוטים משפר באופן ניכר את אחוז הלקוחות המרוצים, המענה ברוב המקרים יותר מהיר ואוטומטי והשביעות רצון מצד משתמשי השירות הולכת וגדלה.
    אם בעבר היית צריך לחכות על הקו ו/או לשלוח מייל או לגשת פיזית, עם הבוט שלנו תוכל כל הזמן לתת שירות ולהיות בזמינות 24/7. תוכל לשחזר סיסמא, לבדוק את הרכישה האחרונה, להתעדכן בסטאטוס המשלוח, והכל באופן אוטומטי באמצעות מערכת צ'אט בוט חכמה ומתקדמת, בכל שעה ובכל מקום, אין צורך להמתין לנציג החברה, הבוט האנושי שמוטמע ומותאם לעסק שלך, יותר לעשות את זה כל זה בשבילך.

עבודה עם צ'אטבוטים יכולה להקל על חייך ולחסוך לך זמן. הצאט בוט עוזר לייצר לידים למלא בקשות לקוחות ולהצמיח את החברה שלך ליעדים חדשים
זקוק לשירותי צ'אט בוט? צור איתנו קשר עוד היום.