כל הדרכים לשיווק שותפים ב 2021 | הקמת אתר אפייליט / שותפים

הקמת אתר שותפים

כל הדרכים לשיווק שותפים ב 2021

שיווק שותפים הוא דרך לייצר הכנסה פסיבית על ידי קידום מוצרים או שירותים באתר האינטרנט שלך. זה די תחרותי, אבל עדיין, זה שוק מאוד אטרקטיבי. עם פלטפורמת שיווק השותפים ניתן לייצר הכנסות מהרגע להרגע.

כמשווק שותפים, תקבל תשלום כדי לקדם מוצרים או שירותים באתר האינטרנט שלך. אתה יכול גם לקבל תשלום עבור הפניית שותפים חדשים לתוכנית. יצרנו פלטפורמה קלה לשימוש שמנהלת עבורך הכל. פשוט בחר קטגוריית מוצר, סנן רלוונטיות ובלחיצת כפתור העבר לאתרך והתחל להרוויח!
המטרה שלנו היא לספק לשותפים את הכלים הדרושים להם כדי להצליח בשוק התחרותי הזה.

כך זה עובד: אתה אומר ללקוחות שלך לבצע רכישה או להירשם למוצר או שירות, ואם כן, אתה מקבל אחוז מוסכם ממחיר המכירה כעמלה עבור הפנייתם.

* שיעור העמלה הינו ייחודי לכל רשת ופלטפורמה (לדוגמה,: אמזון, עליאקספרס) . העמלות שונות בין רשתות השותפים בתנאים ובסכומים וכל אתר מפרט את המדיניות שלו בנושא.

מהו שיווק שותפים בשנת 2021?

שיווק שותפים מאפשר לך בתורו לייצר רווחים על ידי קידום מוצרים או שירותים. זה בדרך כלל מכונה הכנסה פסיבית כי אתה יוצר קישור, מוסיף אותו לאתר שלך, וזהו. עם זאת, במציאות, שיווק שותפים דורש קידום מתמיד והתאמות תכופות כדי להישאר בטופ של השותפים שכבר הקמתם.

צ'ק ליסט לבניית להקמת אתר שותפים

  • אתה מציג קישור לתוכן באתר או בבלוג שלך
  • גולש לוחץ על הקישור שלך
  • הגולש מבצע רכישה באתר היעד
  • פלטפורמת שיווק השותפים מתעדכת בהתאם
  • אתר היעד מאשר את הרכישה
  • אתה כבעל האתר מקבל את העמלה הכספית שלך.

 

כיצד גולשים ימצאו את האתר שלכם?

תוכל לקדם את המוצר שלכם במגוון פלטופורמות כגון בלוג, אתר או במדיה החברתית שלך על מנת שתוכל להרוויח עמלה באמצעות קישורי השותפים שאליהם אתה מפנה על מנת שהגולשים יבצעו ישלימו את הרכישה באתר היעד.
חשוב לזכור : התנאים והתגמול שונים בין כל רשת שותפים, ולעיתים התגמול יינתן עבור פעולה שאינה כוללת מכירה, לדוגמא  על מספר צפיות בסרטון או מילוי שאלון באתר.

בחירת תוכנית שיווק שותפים לאתר שלך

שיווק שותפים מסתמנת כדרך פופולרית מאוד עבור חברות קטנות לפרסם באינטרנט. כמשווק שותפים, אתה מקבל תשלום כאשר אנשים רוכשים את המוצר שאתה מקדם.

בנוסף, אתה יכול לפנות ולהרשם למגוון אתרי שותפים ולמצוא את התוכנית המתאימה לך ביותר. אתה יכול להתחיל עם הגדולים ביותר אמזון, אייבי, עליאקספרס ו/או למצוא תוכניות שותפים אלטרנטיביות . אתה תרוויח עמלה אם מישהו יקנה כתוצאה מהזרמת התנועה שהבאת לאתר היעד והמעקב מתבצע באמצעות קישורים יחודיים ומזוהים רק עבורך.

כאשר בעלי אתר האפייליט מקדמים את המוצרים, הם עושים את כל הפעילויות השיווקיות בערוצים שונים: בלוגים, רשתות חברתיות ואתרי שיווק ואחראים על הזרמת התנועה עד לרכישת המוצר באתר היעד.

עליך לזהות את נישת העניין שלך כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר עבור קהל היעד שלך.

בתור התחלה כדאי להשתפשף בתוכן מרגש או מעניין לפחות עבורך או עבור קהל היעד שלך. 
על מנת לעשות זאת, נסה לצמצם את התחום לנישה שיכולה להשיג תנועת גולשים, היצמד לנושא בודד / מוצר בודד / נישה ספציפית. כך תוכל לבנות את עצמך כמומחה באותו הנישה, תיצור חווית משתמש טובה יותר עבור הגולשים שלך, שיחזרו לרכוש ממך פעם אחר פעם.

  • חשוב שתהיה לך אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח לשיווק שותפים. יש בזה הרבה פוטנציאל חיובי, אז חשבו היטב לפני שאתם בוחרים רק תוכנית ספציפית.

דבר נוסף שטוב לעשות, זה לבדוק בלוגים שכתובים בנישה שלך, אפילו באתרים בינלאומים, לבדוק את הקישורים ואת המוצרים שהם מקדמים ופשוט לקבל השראה ולהתפתח בהתאם עם התוכן שלך באתר שיווק השותפים שלך.

כיצד אני מתוגמל על תנועה שהבאתי לאתר היעד?

על פי רוב מדובר ברכישה באתר היעד, אך לא תמיד זה חייב להיות כך, בתוכניות שותפים שונות ניתן לקבל תגמול רק על עצם הבאת התנועה, ו/או על הרשמה לדיוור, או השארת פרטים באתר, הורדת ספרון ועוד. כך שאתה תוכל לקבל תשלום גם אם הגולשים שהבאת בכלל לא רכשו שום דבר באתר היעד ועדיין אתה הוא זה שתקבל תגמול כספי על התנועה שהבאת לאתר היעד.

איזה מוצרים כדאי לקדם באתר שיווק השותפים הראשון שלי?

אם אתה מקדם מוצר זול, סביר להניח שאנשים רבים ירצו לרכוש אותו. ככל שיותר קונים, כך שולי הרווח שלך גבוהים יותר. נגיד, אתה מקבל 20% מכל מכירה של $5 שאתה מבצע, אז תצטרך 1000 אנשים כדי להשלים את הרכישה כדי להרוויח $1000 בחודש. אם תקבל 20% מכל מכירה של $500, תזדקק ל-10 לקוחות בלבד כדי להשלים את הרכישה. לכן חשוב לבצע התאמה בין קהל היעד לבין נישת המוצרים שבחרת לקדם.

לבנות אתר אינטרנט של שיווק שותפים, יכול להיות התחלה נהדרת.

להודיע לך במייל על כל תוכן חדש?

אתרי השוואת מחירים | אתרי סקירות וביקורות | אתרי תוכן | אתרי תדמית | אתרים למוצר יחיד
*ניתן לבטל בכל עת

הצטרף לרשימת התפוצה שלנו , לעולם לא שולחים ספאם.

אילו אתרי אינטרנט מתאימים לאתרי שותפים?

סקירת מוצרים היא עוד דרך לדעת אם המוצר הוא אופציה טובה עבורך היא על ידי קריאת ביקורות ממשתמשים אחרים. אתה יכול לגלות את כל היתרונות והחסרונות של מוצר מסוים, כמו גם לגלות אנשים שכבר בדקו אותו בעבר. אז אתה יכול גם לשתף את הביקורות האלה במדיה החברתית שלך או במקום אחר כדי לקבל עמלת שותפים מביקורים אלה ממשתמשים אחרים.
בניית אתר עבור סקירת מוצרים
גולשים מחפשים אחר הנחות מסיביות - זה תהליך מרגש שלפעמים יכול לגרום לאנשים לקנות דברים שהם לא באמת צריכים. העמלה שתרוויח גם היא גבוהה מכיוון שהעסקאות לטווח קצר יותר מפעילות לחץ רב יותר על אנשים לקנות עכשיו.
בנה אתר עבור מבצעים יומיים מוגבלים בזמן ובכמות.
תוכל גם לבנות אתר שמרכז ספקי שירות ומוצרים בדומה ל’דפי זהב’ של פעם, תוכל לקבל תגמול עבור כל הפנייה לבעל מקצוע או מוצר כאשר הדבר היחיד שתצטרך לעשות הוא לספק אינדקס של נותני שירות בתחום מסוים על נישה מסוימת, לדוגמא , אתר או דף באתר שמרכז עורכי דין שנותנים מידע מקצועי באופן אישי עבור ‘רשלנות רפואית’ , תוכל לאגד כמה אנשי מקצוע מתחום עריכת הדין ברשלנות רפואית להציג אותם בפלטפורמות שלכם ולקבל תגמול על כל תנועה שהבאה לאותם אנשי מקצוע שמפורסמים אצלך.
הקמת אתר עבור מדריכי קניות ואינדקס מידע.
הכנס קצת תוכן מעמיק על תחום העניין שלך. כמו כן, זכור לכלול קישורים למוצרים הרלוונטיים. ודא שהקישורים אינם הצעות מכירות ושהפוסט שלך לא נראה ספאמי כאשר אתה משתף אותו באופן חברתי. אלה דברים שאתה יכול לעשות בקלות בבלוג באמצעות סרטונים מדריכים וערך מוסף עבור המוצרים שאותו אתה מקדם. לדוגמא : נניח שיש לך בלוג בנושא של דיאטות ותזונה תוכל תמיד לסקור מוצרי הרזייה שונים ולהפנות לאתרי היעד, זכור רק לוודא כי אינך מטעה את הגולשים ומספק את המידע המלא והרלוונטי. גולשים מרגישים בקלות מתי התוכן “לא מחזיק” לכן ספק תוכן טוב ואיכותי שתף את התוכן שיצרת בפלטפורמות שונות, קבוצות פייסבוק, טלגרם, וואטסאפ, אתרי שונים שיתופי פעולה, איימילים ועוד ותוך זמן קצר מאוד תרגיש בעליה משמעותית בגולשים שרוצים לרכוש באופן קבוע דרכך גם מוצרים נוספים.
בניית אתר בלוג תוכן / קטלוג מוצרים
אתר המשמש ככלי השוואת מחירים אלה יכולים לעזור מאוד להשיג את העסקה הטובה ביותר. הם מראים לך את המחיר הטוב ביותר, לא משנה באיזו חנות אתה קונה. לא רק זה, אלא שיש להם בדרך כלל גם ביקורות משתמשים על כל מוצר, כך שקל למצוא איזה מהם מתאים לצרכים שלך ולרצונך ביותר. בנוסף, אתה מקבל עמלה על כל דבר שמוביל למכירה באתר היעד!
בנה אתר עבור השוואת מחירים בין מוצרים ושירותים שונים
טיפים וניסיון

שיווק שותפים כיצד להתחיל?

אם זאת הפעם הראשונה שלך בתחום מומלץ להתחיל עם משהו חופשי וקל, קבוצות פייסבוק, גרסאות חינמיות של בלוגים כמו וורדפרס או בלוגר. תוכל לקבל אינדיקציה איך זה עובד בשבילך.
*תוכל גם בכל שלב להעתיק את התוכן שלך מהפלטפורמות ‘החינמיות’ לאתר בבעלות משלך (אנחנו עושים את זה מצוין) או לבנות אתר אינטרנט לשיווק שותפים בשלב מאוחר יותר על מנת למקסם את התנועה באתר שלך.

פרסום תוכן הוא חלק חשוב בהגדלת תעבורת האתר שלך. שתף פוסטים שנותנים משוב רב ערך ללקוחות, מספקים השוואות ועוד הרבה יותר. גישה זו תוכל להועיל לעסק שלך ולהביא נאמנות מלקוחות כמו גם ערך ממקורות תנועה וקישורים נכנסים לאתר שלך מגולשים שמצאו את המידע שלך כמועיל ברשת ומשתפים גולשים אחרים , כך הגולשים ממשיכים להזרים תנועה לאתרך רק בזכות התוכן היחודי שהם מקבלים אצלך באתר.
אתה צריך לעדכן באופן עקבי את האתר או הבלוג שלך. מנועי החיפוש יצטרכו שאילתות חדשות עבור מוצרים חדשים.
חשוב לכסות את המידע הדרוש על המוצר. זה יעזור ללקוחות שלך לקבל החלטה מושכלת. ודא שאתה נותן להם עצות פרגמטיות, לא רק ‘ניסיון מכירה’. ודא שאתה גם עושה מחקר מילות מפתח כדי שהפוסטים שלך מתמקדים במונחים ספציפיים שרלוונטיים לקהל היעד שלך שדרך הביטויים האלו יוכלו לאתר אותך במנועי החיפוש השונים

24 מליון מבקרים במאי 2021 רק מתנועה אורגנית לאתר אחד.

מהאתרים הגדולים בעולם לשיווק שותפים.

האתר NerdWallet.com זהו אתר פיננסי המוקדש לספק ביקורות אובייקטיביות של מוצרים שונים בתחום הפיננסי. 

הביקורות כוללות כרטיסי אשראי, חשבונות חיסכון וכמעט כל דבר הקשור למימון ולתנהלות פיננסית אישית.

קלטו את המספר! 24 מליון מבקרים בחודש אחד.

כיצד מגיעה התנועה לאתר?

כל מילות המפתח בהם האתר משתמש פופולריות בנישה שלהן, מה שמבטיח שהתוכן באתר שלהם שווה קריאה. הם גם מעדכנים אותו באופן קבוע כדי לשקף התפתחויות חדשות, מה שהופך אותם למקור מידע מהימן. ההכנסה העיקרית שלהם מגיעה מתוכנית כרטיסי אשראי שותפים השוואת התנאים בינהם, גרפים שונים ומדדים המחזקים את אמינות המידע בפני כל אחד מ 24 מליון המבקרים באתר.

פיתוח והוספת תכנים לאתר

באותו האופן תוכלו גם אתם להתפתח עם אתרי האפייליט שלכם וזאת למעשה הדרך הטובה ביותר שאנחנו מכירים לקבלת תוצאות בשיווק שותפים, אתם חייבים לתת משהו שאחרים לא ימצאו באתרים אחרים, סקרנו פה שלל דוגמאות, אבל ניתן להמשיך מבלי סוף, לדוגמא אתרי נישה, זה יכול להיות אתר שמוקדש רק עבור “שמיכות לכלבים” או אתר שמוקדש לרחפנים בלבד ולא מוכר שום דבר אחר, כתוצאה מבידול זה האתרים האלו מקבלים “סמכות וכוח” בעיני הגולשים ולכן גם הגולשים נרשמים ורוכשים דרכם מוצרים נוספים.

טיפ : כך תמקדו את עצמכם כמומחים בתחום

קחו רגע וחשבו, אתר שמוכר רק אוזניות אלחוטיות, האם תוכן של מומחה סאונד היה עוזר לכם להעביר לגולשים שלכם שאתם מומחים בתחום? 
תמיד! הציגו את כל התוכן האפשרי עבור המוצר המיועד בשקיפות ובאופן מלא, סרטונים, מדריכים, סקירות, ביקורות באתר האפייליט שלכם מחזקים את האמינות ומשפרים את יחס ההמרה באתר שלכם באופן ניכר.

איך לבנות אתר לשיווק שותפים ללא עלות

וורדפרס כדוגמא היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם, המספקת יותר מ-37.8% מכל האתרים באינטרנט. זה 100% חינם לשימוש, ויש לו אוסף נרחב של תכונות שניתן להתאים אישית כדי לענות על הצרכים שלך.

אתה יכול להתחיל את אתר שיווק השותפים שלך בחינם באמצעות פלטופורמת וורדפרס מכאון WordPress.org או פלטפורמות שונות נוספות בתחום בניית האתרים.

אם ברצונך להוסיף מספר תכונות או פונקציונליות – כמו בלוג, גלריית תמונות, חנות מסחר אלקטרוני, דפי נחיתה וכן הלאה – כדאי לשקול לבנות אתר וורדפרס עצמאי שאינו מחובר לשירותים חיצונים.

צ'ק ליסט לפני תחילת פעילות

העלה את האתר שלך לאחד משירותי האחסון הטובים ביותר של וורדפרס. בחירה בשירות אירוח זה תבטיח שהאתר שלך יוכל לצמוח בהצלחה.

שם הדומיין שלך הוא כתובת האתר שלך. ודא שהוא קליט, קל לאייתו ולא יחפוף לאתר חשוב אחר. אם אינך בטוח היכן להתחיל, מנוע החיפוש של גוגל יעזור לך לתפוס כיוון.

כנ”ל לגבי עיצוב אתר הוורדפרס שלך, עם וורדפרס, יש ערכות נושא המושלמות לכל סוג של אתר. בין אם אתה צריך בלוג, אתר עסקי או כל דבר אחר, אתה יכול למצוא את הנושאים שלהם שיתאימו לצרכים שלך ו יש אפילו נושאים תבניות ועיצובים ספציפים לאתרים שנבנים עבור שיווק שותפים.

אם אתה צריך דרך קלה להפעיל אתר אינטרנט וורדפרס אינה הפתרון עבורך, שקול להשתמש במוצרים נוספים המספקים שירות דומה בעולם בניית האתרים כגון Wix לדוגמא.

התחל ליצור תוכן ולהבין את הביצועים שלך

השתמש ב-Google Analytics או בשירותי מעקב אחר אתרים אחרים כדי לעקוב אחר הביצועים שלך ולוודא שאתה תמיד עושה את מה שאתה צריך לעשות. הפק את המרב מהאתר שלך על ידי שימוש בתבניות המותאמות לנושא האתר הספציפי שלך, השוואת נתונים ממוצר אחד למשנהו, הדגשת חלקי תוכן מרכזיים עם צבעים ולוגו ועוד. גלה מה הביא את המבקרים לאתר שלך ולאחר מכן השתמש בתובנה זו כדי להגביר את מעורבות הלקוחות. הסטטיסטיקה אומרת שלקוח חוזר רוכש יותר ומגדיל את סל הקניות שלו אצלכם באתר, באמצעות מעקב ובקרה אחר תנועת הגולשים תהיה לך את האפשריות שלך לגלות מהם ערוצי התנועה שגורמים לגולשים באתר שלך להשלים רכישה.

שיווק שותפים ללא אתר אינטרנט

יש לך מספר אפשרויות להפצת תוכן וקידום תוכניות שותפים וכל זאת מבלי לפתוח אתר בכלל.
אם אתה מעדיף לשתף את התוכן שלך עם העולם במדיה החברתית, שקול לפתוח ערוץ YouTube שבו תוכל לפרסם סרטונים ולהוסיף קישורי שותפים. כדאי לשקול את Reddit גם אם אתה רוצה לקדם פוסטים ב-subreddits ספציפיים שמגדילים באופן דרסטי את טווח ההגעה שלך. אפשרות נוספת היא מדיה חברתית שבה קל ליצור פוסטים שנראים על ידי גולשים כמו קבוצות פייסבוק, וואטסאפ, טלגרם ועוד.

אפשרות זו אומנם אינה מצריכה ממך השקעה של “זמן + כסף” בבניית ותחזוקת אתר אך מהצד השני אתה מאבד את כל הקהילה והקהל הרלוונטי שיכול להחשף למגוון תכנים נוספים באתר שלך, להצטרף לרשימת תפוצה, להגיב על התוכן שלך, לשתף את הפוסטים שלך ועוד.

כל משווקי האפייליט הגדולים בארץ ובעולם עובדים על גבי אתר או מספר אתרים. הסיבה לכך היא די פשוטה, כאשר אתה מפרסם בקבוצת פייסבוק או אתר שאינו בבעלותך, התוכן שאתה מפרסם עלול להמחק על ידי המנהלים (דבר שמתרחש באופן תדיר).

יתרה מכך כאשר אתה מקדם מוצרים שונים ואין לך פלטופורמה של אתר אינטרנט אתה נאלץ להפנות את התנועה ישירות לאתר היעד דבר שמגביל מאוד מכיוון שהגולש לא נחשף לביקורות, סקירות, תרשמים ומידע מקצועי שיכול היה להתפרסם באתר שלך ובכך לחזק את המכירה ו/או לגרום לגולש להתעניין במוצרים נוספים…