הרשימה! 15 טיפים לבניית אתר חדש

מלא: שאלון התאמה עבור אתר אינטרנט חדש

יש הרבה מה לחשוב ולתכנן לפני פתיחת אתר אינטרנט, במאמר זה ניתן הדגשים קטנים שיכול להיות שיעזרו לך לקבל החלטה טובה יותר כאשר אתם ניגשים לבנות אתר אינטרנט חדש.

אנחנו מקווים ש 15 הטיפים הקצרים שלנו יהיו מועילים עבורך ויעזרו לך להתחיל במה שאתה צריך לדעת על מנת ליצור את האתר הטוב ביותר עבור העסק שלך.
מתחילים.

למה בכלל בונים אתר?

1. מה הטעם באתר?

הדבר הראשון המוחלט שיש לדעת הוא הנקודה האמיתית של האתר, מה זה מתוכנן לעשות? מה היית רוצה להוציא מזה? מהי עצם הסיבה לקיים מלכתחילה? אם אתה לא מבין את זה, אז באמת אין שום סיכוי שתוכל לעצב אתר כי הוא יהיה חסר מטרה כבר מההתחלה.

איזה כתובת דומיין לרכוש עבור האתר

2. מהו שם המותג המקוון שלך? (שם העסק).

דבר חשוב נוסף הוא לדעת איך יקראו לך ימצאו אותך ויחפשו אותך ברשת, עסקים רבים משתמשים בשם הרגיל או בשם העסק שלהם, אך לפעמים שמות דומיין אלו תפוסים. אתה יכול לבדוק במהירות אם שם דומיין פנוי לרכישה בכל חיפוש בגוגל (אל תדאג, נעזור לך בזה), אם שם הדומיין שאתה מעוניין בו פנוי, תוכל לרכוש ולהשתמש בו בהקדם, אולי גם תשקול להתייעץ ולעשות סיעור מוחות על שם הדומיין, תוכל לעשות זאת בקבוצת פייסבוק או עם החברה ששכרת לבנות את האתר שלך, לא תמיד ניתן להשתמש בכל שם דומיין, לפעמים הוא "קרוב" מדי או עלול להטעות סימן מסחרי אחר, לעיתים סיומת הדומיין קריטית, לדוגמא com או co.il או כל דבר אחר. לאחר שבחרת ושילמת עבור הדומיין תוכל להתחיל לבנות אתר אינטרנט סביב שם הדומיין ולשייך אותו עבור העסק שלך.

פתיחת אתר אינטרנט

3. איזה תוכן אתה צריך לאתר?

אתה צריך גם להבין את התכנים השונים שעומדים להופיע באתר שלך. זה מקל על יצירת המבנה הכולל המוביל לאתר שזורם הרבה יותר בקלות ממה שהוא היה עושה אחרת. חשבו על המטרות שלכם ועל המידע שאתם רוצים לספק למבקרים והתחילו לנסח איך זה קשור לדפים בודדים.

טיפ: כאשר יש ספק, חשבו על המתחרים שלכם או על אלה שאתם מתחברים לעבודה שלהם בעיצוב אתרים, מכל מקום אפשר לקבל השראה.

פתיחת אתר אינטרנט

4. מה המיתוג שלך?

האתר שלך דומה לחלון הראווה של העסק שלך באינטרנט. המשמעות היא שיש לחשוב היטב על המיתוג שלך לפני פתיחת אתר אינטרנט. זה צריך לזרום בצורה מושלמת עם צורות השיווק האחרות שאתה עושה עבור העסק שלך שכן המשכיות היא הכל בעסק הזה.

טיפ: רבים המשיקים מחדש את האתר שלהם רואים ברגע זה הזדמנות מושלמת לחשוב מחדש על המותג שלהם.

איך לעצב אתר אינטרנט

5. מהי ערכת הצבעים שלךבאתר שלך?

כשמתחילים אתר אינטרנט, זה יכול לעזור לקבל מושג כלשהו לגבי הצבעים שבהם אתה מתכנן להשתמש, שכן זה יכול להשפיע על הפריסה והעיצוב הכוללים של כל עמוד. ייתכן שלמותג שלך כבר יש פלטת צבעים מבוססת או שתרצה לבדוק צבעים חדשים עבור אתר זה. צבע משחק תפקיד גדול באיך המשתמש מרגיש ובאופן שבו המותג שלך בולט מהקהל. כמו כן, הצבעים צריכים לשקף את המותג שלך מכיוון שהוא חוזר לאותה עקביות שהוזכרה בנקודה קודמת.

טיפ: הגבר את המעורבות על ידי יצירת קשר או כפתורי רכישה בולטים בצבע.

פתיחת אתר אינטרנט

6. מה מבנה התפריט שלך?

קח בחשבון שהניווט באתר שלך צריך להיות ברור אם אתה רוצה למנוע מהמשתמשים שלך לעזוב. השאלות שאתה צריך לשאול כוללות:

אילו דפים הכי חשובים?

באילו דפים אפשר להדגיש פחות?

מה הקהל שלי רוצה לראות?

האם יש דרך לפשט?

טיפ: אפשרויות רבות בתפריט גורמים לבלבול ועודף מידע אצל הגולשים, חשוב למקום אותם תחת תפריטי משנה, על מנת שהגולש יוכל להתרכז בתוכן הרלוונטי אליו.

מה אתה צריך לדעת כדי ליצור אתר אינטרנט

7. מה יכול להיות מתסכל גולשים?

קל להבין את מושג השימושיות. זה כרוך בהפיכת האתר שלך לקל לשימוש, כולל יצירת קשר איתך, קניית מוצרים אם זו אופציה, הרשמה לרשימת דוא"ל או פשוט לגולש בתוכן האתר. אנשים רוצים את הידע כמה שיותר מהר וללא אתגרים וחידות, שמור את היצירתיות לעסק שלך, את אתר האינטרנט תשאיר נקי.

טיפ: איך האתר שלך נראה?

מכיוון שאתה היוצר של האתר הזה, אני בטוח שאתה לא האדם הטוב ביותר לענות על השאלה הזו. שתף אותו עם אנשים שאתה סומך עליהם, בקש מהם לשלוח את המשוב שלהם, ולאחר מכן יישם את המשוב שלהם במידת האפשר.

איך לעצב אתר אינטרנט

8. האם יש לך הנעה לפעולה אפקטיבית?

מכיוון שכבר החלטת על מטרת האתר שלך, עליך להתמקד בקריאה לפעולה שתוכל להופיע לאחר מכן באתר שלך. קריאה לפעולה יכולה לכלול לגרום לאנשים ליצור איתך קשר בטלפון, בדוא"ל, למלא טופס, להירשם, להוריד, להיכנס או כל דבר אחר שדורש מהם לבצע אינטראקציה כלשהי עם האתר שלך. יצירת מטרה ניתנת למדידה מאפשרת לנו לצפות ולעקוב אחר הקריאה לפעולה שלנו.

טיפ: מדוד סטסטיקה והשתפר, בדוק בכל שבוע כמה גולשים ביקרו באתר וכמה מתוכם יצרו איתך קשר, שפר את הנתון הזה, תמיד אם על ידי הוספת תוכן חדש, עיצוב חדש, כפתורים בולטים יותר, שימוש בצבעים ועוד.

פתיחת אתר אינטרנט

9. באיזו תדירות תעדכן את האתר שלך?

אתה צריך להחליט אם התוכן באתר שלך צריך להתעדכן על בסיס קבוע או שאפשר להשאיר אותו כאתר “תדמית”. אם תרצה לבצע עדכונים קבועים, עדיף להשתמש במערכת ניהול תוכן (CMS) כמו WordPress . פלטופורמות אלו “מוכנות לשימוש”, חופשיות להורדה וחוסכת זמן פיתוח יקר.

טיפ: פעם היה מקובל לבנות אתר וכמעט לא לעדכן אותו, יחד עם זאת הזמנים השתנו. תכנון לבצע עדכונים שוטפים הוא המפתח ליצירת אתר בריא וידידותי למנועי חיפוש!

איך לעצב אתר אינטרנט

10. מי יכתוב את כל התוכן?

אז אתה יודע במה עוסק האתר שלך והשלב הבא הוא להבין את התוכן שלך. זה כולל טקסט כמו גם תמונות ולא לשכוח מוצרים שצריכים להיות שם גם כן. הכרת התוכן שלך מראש, ולאחר מכן העמדת היבטים שונים בראש סדר העדיפויות, עוזרת לך בעיצוב מכיוון שיש לו מתאם ישיר לפריסה ואפילו כמה גדול העמוד צריך להיות.

טיפ: נשמע מפחיד? אל תדאג. מעצבים מוכשרים יכולים לעזור לך ליצור תמונות מותאמות אישית התואמות את החזון העסקי שלך.

איך אתה בונה אתר משלך

11. לאילו מילות מפתח אתה הולך למקד?

מילות מפתח הן ביטויים או מילים בודדות שאנשים ישתמשו בהן כדי למצוא את האתר שלך. הבנת מילות המפתח שאליהן אתה הולך למקד מספקת לך קהל ממוקד יותר. זה משהו שכדאי לך לקבל איתו עזרה מקצועית, מכיוון שהדבר נכון יכול להגביר את מספר המבקרים שאתה מקבל.

טיפ: יש הרבה אפליקציות לכלי מילות מפתח שיכולות לעזור כשאתה מתחיל לחקור רעיונות.

איך לעצב אתר אינטרנט

12. האם זה מאובטח?

האם אתה מבין את חשיבות האבטחה באתר שלך? רמת האבטחה יכולה להיות תלויה במה שאתה עושה, אז פנה לייעוץ מקצועי לפני שתמשיך הלאה. אם אתם אוספים פרטים מכל סוג, ואל תשכחו תשלומים, אז יש כללים וכללים מסוימים שעליכם לפעול לפיהם או להסתכן מאוד בתביעה. גוגל אפילו ממליצה שאתרים יהיו מאובטחים כדי להילחם בעליית התחזות ואתרים מסובכים אחרים.

טיפ: אם אתה מסתכל באתר שלך ולא רואה מנעול ירוק בפינה השמאלית העליונה, האתר אינו מאובטח לשיתוף מידע פרטי.

איך לעצב אתר אינטרנט

13. מי יבנה את האתר שלך?

יש לך בעצם שתי אפשרויות כשמדובר בבניית אתר אינטרנט. אתה יכול לנסות לבנות אחד בעצמך או לשתף פעולה עם מומחה בתחום. בעוד שבניית אתר משלך עם בוני האתרים הרבים נראית כמו חיסכון בעלויות, כל מי שעשה זאת יוודא שזה לא קל כמו שזה נשמע. אתרי אינטרנט הם מורכבים, ובהתחשב בכל דפדפני האינטרנט והמכשירים הפוטנציאליים השונים, הם יכולים להישבר.

טיפ: אם אתה מחפש לייצר הכנסות, בניית אתר משלך אינה רעיון טוב. התמקד במה שאתה אוהב ומצא שותף מקצועי שיוציא את הרעיונות שלך לחיים.

 

מה אתה צריך לדעת כדי ליצור אתר אינטרנט

14. מה התקציב שלך?

בדרך כלל כדאי לדעת את התקציב שלך לפני שמתחילים לבנות אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא שזה משפיע על גודלו ואיכותו של האתר, כמו גם על דברים קטנים אחרים כמו התאמה לטלפון נייד והתאמה לסוגי דפדפנים שונים, אם בונים לבד קח בחשבון את השעות שתשקיעו בעקומת הלמידה, זמן זה המצרך היקר ביותר, עשה סקר שוק תמצא טווח מחירים רחב והמון בעלי מקצוע שישמחו לבנות עבורך אתר,

טיפ: חשוב על האתר שלך כמרכז השיווק שלך. זה יגדל ויתפתח לצד העסק שלך. זה אף פעם לא באמת "גמור".

 

איך אתה בונה אתר משלך

15. כיצד תשווק את האתר?

בניית אתר היא רק חצי מהדרך. יש כל כך הרבה תחרות שהסיכוי שאנשים פשוט ימצאו אותך בלי שתעשה כלום הוא קלוש מאוד. אם אתה רוצה להרוויח כסף ולהחזיר את ההשקעה אתה צריך לשווק את האתר שלך. לכן אנו מציעים ללקוחותינו גישה משולבת לשיווק הכוללת עיצוב אתרים, קופירייטינג ואפילו שירותי קידום על מנת לאפשר לך לנקוט בפעולות שיווק מידית ברגע שהאתר החדש של מושק.

טיפ: עשה דבר אחד בכל יום כדי לקדם את האתר שלך. פוסט בבלוג לשתף קישור, שלח את האתר שלך לחברים וקולגות שיפרסמו גם הם, אחרי חודש כבר יהיו לך 30 הצלחות מאחוריך, התחל עכשיו ותהנה מהדרך. 

 

בהצלחה 🙂

לעזרה וייעוץ מקצועי, צרו קשר

 

* ייתכן והתוכן בעמוד זה נוצר באמצעות AI

צריך לבנות אתר? צריך יעוץ בבניית האתר? הצוות שלנו פה בשבילך לעזור.
התחל עכשיו ושלח פרטים ויחד נכבוש יעדים חדשים.

שתף את הפוסט עם חברים