אל תתקשר אלי – שאלות ותשובות

מהו שירות 'אל תתקשרו אלי'

כולנו חווינו את החוויה של קבלת שיחה קרה מאנשי טלמרקטינג. זה אחד הדברים הכי מעצבנים בעולם! "אל תתקשר אלי" הוא מאגר אנונימי של מספרי טלפון של צרכנים שאינם מקבלים שיחות טלמרקטינג. המאגר נותן שירות לעוסקים המבצעים עבורם שיחות שיווק טלפוניות, בכך שהוא מאפשר למקד רק לאלו שהצטרפו לשירות.

חברות מסחריות שעוסקות בשיווק טלפוני יכולות להיות מאוד מוצלחות, אך הם צריכים לדעת שקיומן של מספרי טלפון שביקשו שלא יפנו אליהם הוא דבר חשוב מאוד. מספרי טלפון אלה עלולים להקרא מספרי טלפון "אסורים" ופנייה אליהם באמצעות שיווק של חברות טלמרקטינג עלול להשתית קנסות כבדים על בעלי העסק. . טלמרקטינג הוא חלק חיוני לעסקים רבים בשל הגמישות והנוחות שלו. עם זאת, חברות אלו חייבות להיות מודעות גם לסיכונים הכרוכים בשיווק טלפוני. . לדוגמה, אם אדם נמצא ברשימת "לא להתקשר", לא ניתן ליצור איתו קשר על ידי חברות טלמרקטינג אלא אם כן החברה מוכנה להסתכן בקנסות ועיצומים כספיים.

לכל הדברים האלו יש עכשיו פתרון, ניתן לחבר את המרכזייה בעסק שלך למערכת CRM בארגון ולנתר באופן תמידי האם מספר הטלפון רשום כבר במאגר הממשלתי או שניתן לחייג אליו ללא חשש.

כיצד ניתן לבדוק האם מספר טלפון כלשהו מופיע במאגר

3 דרכים אפשריות
פתרון

11111111111111111111111111111111111111111

כיצד אוכל לבדוק את רשימות המספרים שלי מול מאגר 'אל תתקשר'?

1.     לשם בירור מידע במאגר, יבצע עוסק רישום חד פעמי למאגר באזור ייעודי לעוסקים במאגר; רישום עוסק למאגר יושלם בתוך שני ימי עסקים לכל היותר.
2.      עוסק יבדוק במאגר אם מספר טלפון של צרכן שאליו הוא מתכוון לבצע פנייה שיווקית מופיע בו בטרם הפנייה; בדיקה כאמור תתבצע בפרק זמן שלא יעלה על 15 הימים הקודמים למועד הפנייה השיווקית.
3.     עוסק יוכל לבדוק אם מספר טלפון של צרכן מופיע במאגר בכל אחת מהדרכים הבאות:
  1.     באמצעות הקלדה של מספר טלפון בטופס הנמצא באזור הייעודי לעוסקים במאגר; טופס זה מוגבל לעד 10 מספרי טלפון לבדיקה. תוצאת הבדיקה תוצג מיידית לעוסק בטופס תשובה באזור הייעודי לעוסקים במאגר.
  2.     באמצעות קובץ ייעודי שבו יזין העוסק את מספרי הטלפון שהוא מעוניין לבדוק . את הקובץ יהיה ניתן להעלות לבדיקה בטופס שמופיע באזור הייעודי לעוסקים במאגר; בדיקת מספרי טלפון באמצעות העלאת קובץ ייעודי מוגבלת לעד 100,000 מספרי טלפון לבדיקה יחידה. העוסק יוכל להוריד את תוצאת הבדיקה בקובץ זהה שיכיל רק את המספרים שניתן להתקשר אליהם (כלומר שאינם רשומים במאגר).
  3.     באמצעות ממשק להעברת נתונים (API); בדיקת מספרי טלפון באמצעות ממשק ה- API תשמש עוסקים המעוניינים להטמיע ממשק זה במערכות המחשוב שלהם. מדריך מפורט לגבי מימוש ממשק הAPI זמין בכתובת הזאת

העוסק יבצע שאילתה תוך הכנסת כל מספרי הטלפון שבכוונתו לבצע אליהם שיחת שיווק ויקבל חזרה את כל מספרי הטלפון אליהם הוא רשאי להתקשר מתוך הרשימה שהגיש.  רישום מספר טלפון למאגר יכנס לתוקף בתום 15 יום ממועד הרישום.כל עוסק שמתקשר למספר הרשום במאגר, מפר את החוק ועלול לשאת בעונשים הקבועים בחוק. כדי לבדוק את רשימת המספרים שלך מול המאגר, תחילה עליך לפתוח חשבון עוסק בפורטל “אל תתקשר אלי”. .

לאחר הקמת החשבון, תוכל להתחבר ולהתחיל לבצע שאילתות של מספרי טלפון אל מול המאגר .

888888888
  • 222222

    כיצד אוכל לבדוק את רשימות המספרים שלי מול מאגר 'אל תתקשר'?
    1. לשם בירור מידע במאגר, יבצע עוסק רישום חד פעמי למאגר באזור ייעודי לעוסקים במאגר; רישום עוסק למאגר יושלם בתוך שני ימי עסקים לכל היותר.
    2. עוסק יבדוק במאגר אם מספר טלפון של צרכן שאליו הוא מתכוון לבצע פנייה שיווקית מופיע בו בטרם הפנייה; בדיקה כאמור תתבצע בפרק זמן שלא יעלה על 15 הימים הקודמים למועד הפנייה השיווקית.
    3. עוסק יוכל לבדוק אם מספר טלפון של צרכן מופיע במאגר בכל אחת מהדרכים הבאות:
    1. באמצעות הקלדה של מספר טלפון בטופס הנמצא באזור הייעודי לעוסקים במאגר; טופס זה מוגבל לעד 10 מספרי טלפון לבדיקה. תוצאת הבדיקה תוצג מיידית לעוסק בטופס תשובה באזור הייעודי לעוסקים במאגר.
    2. באמצעות קובץ ייעודי שבו יזין העוסק את מספרי הטלפון שהוא מעוניין לבדוק . את הקובץ יהיה ניתן להעלות לבדיקה בטופס שמופיע באזור הייעודי לעוסקים במאגר; בדיקת מספרי טלפון באמצעות העלאת קובץ ייעודי מוגבלת לעד 100,000 מספרי טלפון לבדיקה יחידה. העוסק יוכל להוריד את תוצאת הבדיקה בקובץ זהה שיכיל רק את המספרים שניתן להתקשר אליהם (כלומר שאינם רשומים במאגר).
    3. באמצעות ממשק להעברת נתונים (API); בדיקת מספרי טלפון באמצעות ממשק ה- API תשמש עוסקים המעוניינים להטמיע ממשק זה במערכות המחשוב שלהם. מדריך מפורט לגבי מימוש ממשק הAPI זמין בכתובת הזאת
    העוסק יבצע שאילתה תוך הכנסת כל מספרי הטלפון שבכוונתו לבצע אליהם שיחת שיווק ויקבל חזרה את כל מספרי הטלפון אליהם הוא רשאי להתקשר מתוך הרשימה שהגיש. רישום מספר טלפון למאגר יכנס לתוקף בתום 15 יום ממועד הרישום.כל עוסק שמתקשר למספר הרשום במאגר, מפר את החוק ועלול לשאת בעונשים הקבועים בחוק. כדי לבדוק את רשימת המספרים שלך מול המאגר, תחילה עליך לפתוח חשבון עוסק בפורטל “אל תתקשר אלי”. קישור להקמת חשבון.

    לאחר הקמת החשבון, תוכל להתחבר ולהתחיל לבצע שאילתות של מספרי טלפון אל מול המאגר לינק להסבר כיצד לבצע שאילתות.

פתרון
999999999999999